środa, 21 marca 2012

Wygrałam:)

Muszę Wam się znowu pochwalić:). Ostatnio mam dużo szczęścia, ponieważ znów udało mi się wygrać. Tym razem wygrałam piękne kolczyki, własnoręcznie robione z blogu Kobiece Myśli.
W sumie to dostałam prezencik za to, że jestem aktywna na tym blogu i że dużo komentuje. Jak się dowiedziałam, to byłam bardzo miło zaskoczona, i zszokowana.
Prezencik przyszedł do mnie zapakowany w piękne zielone pudełeczko.


Niestety następne zdjęcie kolczyków nie wyszło ładnie:/. Zdjęcie jest poruszone:/.




Zdjęcie ostatnie udało się zrobić i nie jest poruszone, ufff:)

1 komentarz:

  1. Gratuluję:) Fajnie jest tak coś wygrać...

    P.S.
    Usuń, proszę, weryfikację obrazkową. Czasami naprawdę ciężko doczytać te wyrazy. Część osób rezygnuje przez to z komentowania.

    OdpowiedzUsuń