piątek, 23 marca 2012

Surówka

Surówka z kapusty białej i marchewki


Zrobiło się wiosennie, nareszcie, słonko świeci, ptaszki ćwierkają, aż chce się żyć:). Dawno nie robiłam surówek, ale ostatnio mnie natchnęło i postanowiłam zrobić, zaczęłam od najprostszej i chyba najbardziej znanej.

Składniki
- pół główki białej kapusty
- 5 marchewek
- cebula
- 3 ogórki konserwowe
- sól
- pieprz
- cukier
- oliwę z pierwszego tłoczenia
- jogurt naturalny


Wszystkie warzywa myjemy i obieramy. Następnie ścieramy na tarce o grubych oczkach, a jeżeli ktoś ma to robimy robotem kuchennym (zrobiłam robotem, bo szybciej:)).  Następnie przekładamy do miski i doprawiamy solą, pieprzem i cukrem, oraz polewamy oliwą. Mieszamy, próbujemy jeżeli jest w smaku takie jak chcieliśmy na koniec dodajemy jogurt naturalny, mieszamy i gotowe.



3 komentarze:

  1. pyszna, szybka, domowa surówka obiadowa:) uwielbiam:) miłego weekendu

    OdpowiedzUsuń
  2. Super suróweczka, na przepis trafiłam przez przypadek, zrobiłam ją dziś do obiadu i wyszła świetnie :). Lubię proste przepisy, nie przekombinowane, takie jak ten :).

    OdpowiedzUsuń