wtorek, 27 marca 2012

Jajka

Jajka z wędzonym łososiem i serkiem mascarpone


Kolejna moja propozycja na stół wielkanocny. Znalazłam ten przepis w ulotce z Biedronki, i bardzo mnie zafascynował! Kupiłam dziś wszystko co było potrzebne i zrobiłam te o to jajka. Jajka te przeszły moje najśmielsze oczekiwania:), powiem tak TAKICH DOBRYCH JAJEK FASZEROWANYCH JESZCZE W MOIM ŻYCIU NIE JADŁAM!!!! Są wyśmienite:)!!!

Składniki
- 8 jajek
- 140 g łososia wędzonego
- 4 łyżki serka mascarpone
- 2 łyżki masła
- garść koperku
- cytryna
- sól 
- pieprz


Jajka ugotować, ostudzić, obrać i przeciąć wzdłuż na pół.  Łososia drobno posiekać po czym dodać do żółtek utartych na gładką masę z serkiem mascarpone, masłem oraz koperkiem. Całość wymieszać i doprawić do smaku solą i pieprzem. Nałożyć na białka. Udekorować resztką koperku i cytryną.





2 komentarze: