sobota, 31 marca 2012

Frittata


Frittata z pomidorem, szczypiorkiem i serem feta



Dziś na śniadanko postanowiłam zrobić frittatę, i zużyć wszystkie resztki zalegające w lodówce. Powiem szczerze, że pierwszy raz robiłam frittatę i bardzo mi smakowała. Tak naprawdę można do niej włożyć wszystko co się ma.

Składniki
- 6 jaj
- ćwierć czerwonej papryki
- pomidor
- szczypiorek
- pół sera feta
- jeden plasterek szynki szwardzwaldzkiej 
- koperek
- ser żółty

Pomidora sparzyłam i obrałam ze skórki, pokroiłam w małą kostkę. Paprykę również pokroiłam na małą kostkę, wrzuciłam do miski. Dodałam szczypiorek i pokrojony plasterek szynki. Dorzuciłam jajka i wszystko wymieszałam. Wylałam na patelnie i postawiłam na gazie, smażyłam na gazie około 5 minut, po tym czasie wstawiłam patelnię do piekarnika nastawionego na 200 stopni na 10 minut. Przed włożeniem do piekarnika posypałam frittatę jeszcze serem żółtym. 



1 komentarz:

  1. zapewne smakuje bosko :))
    pozdrawiam,
    szana,
    www.gastronomygo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń