wtorek, 13 marca 2012

Sałatka

Sałatka z ziemniakiem i jajkiem, z sosem musztardowo - pomidorowym


Dawno nie robiłam sałatek, więc postanowiłam że muszę jakąś zrobić. Oglądałam ostatnio w telewizji na kanele (moim ulubionym:)) Kuchnia TV, program "Jakubiak w sezonie". Właśnie tam wypatrzyłam fajną wiosenna sałatkę. Oczywiście jak to ja musiałam ją zmodyfikować.

Składniki
- 4 ziemniaki (ugotować)
- 4 jaja (ugotować)
- cebula czerwona (dałam białą)
- 3 ogórki konserwowe
- kukurydza

Sos
- kapary (2 garście)
- 3 - 4 łyżki musztardy
- 8 - 10 pomidorków cherry
- pieprz
- sól
- oliwa


Ziemniaki ugotować, pokroić na większą kostkę. Jajka ugotować, pokroić na ósemki, ogórek konserwowy w plasterki, a cebulę w piórka. Wszystko wymieszać, dodać kukurydzę.


W osobnej misce robimy sos. Do miski wrzucamy kapary, ja je trochę posiekałam na mniejsze części. Pomidorki cherry kroimy na cztery części, dodajemy trzy łyżki musztardy, pieprz i sól, i oliwę. Mieszamy, i dodajemy do sałatki.


1 komentarz:

  1. nie jadłam takiej, ale kojarzy mi się z jakąś niemiecką :)

    OdpowiedzUsuń