niedziela, 25 marca 2012

Ciasteczka

Kruche ciasteczka z nutą cytrynową oraz cytrynowo - czekoladowe


Nigdy w życiu nie robiłam ciasteczek, ale gdy znalazłam ten przepis wiedziałam że muszę go zrobić. Jest szybki w zrobieniu, a co najważniejsze bardzo dobre. Zrobiłam je głównie dla mojej córeczki, i Kochanego Mężusia:). Znalazłam ten przepis na blogu Kuchnia Bazylii.

Składniki
- 1,5 - 2 szklanki mąki
- pół szklanki cukru pudru
- jajko
- 150 g masła
- starta skórka z dwóch cytryn
- łyżka wody
- czekoladowe kropki



Z podanych składników zagniatamy ciasto i wkładamy na około 30 minut do lodówki (można trzymać ciut dłużej).
Po wyjęciu rozwałkowujemy i wycinamy ciasteczka. Na niektóre ciasteczka wkładamy czekoladę trochę ją wciskamy.
Wkładamy do piekarnika na 200 stopni, na około 15 - 20 minut. Wyjmujemy kiedy będą rumiane.
Z tej ilości ciasta wyszło mi około 100 sztuk ciasteczek:).




2 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że możesz ale proponuję sodę zamienić na proszek do pieczenia:)
      Pozdrawiam:)
      Sorki za usunięcie komentarza ale źle coś nadusiłam:/

      Usuń