wtorek, 27 marca 2012

Muffinki "na ostro"

Muffinki z kurczakiem i serem feta


Wczoraj kupiłam sobie w Lidlu silikonowe foremki do muffinek:). Długo ich szukałam, aż w końcu pojawiły się w sklepie na półce. I jak to ja od razu musiałam ich wypróbować . A że dziś nie miałam pomysłu na obiad, więc zrobiłam muffinki z kurczakiem i serem feta, chciałam dać jeszcze szpinak (uwielbiam:)), ale mój mąż nie znosi i zrezygnowałam. Ale przemycę któregoś razu i szpinak:).

Składniki
- 250 g mąki
- 3 łyżeczki proszku do pieczenia
- jedna pojedyncza pierś z kurczaka
- pół opakowania sera feta
- szczypta soli
- jajko
- 100 ml oleju
- 200 ml maślanki


Pierś z kurczaka umyć i pokroić w większą kostkę, usmażyć na tłuszczu, ostudzić i wrzucić do miski. Ser feta pokroić również na większą kostkę i wrzucić do miski.. Dorzucić mąkę z proszkiem i solą i zamieszać.
W innym naczyniu zamieszać jajko, olej i maślankę. Mokre składniki wlać do suchych i wymieszać.
Piec w 200 stopniach 30 - 45 minut.




2 komentarze: