czwartek, 8 marca 2012

Muffinki

Muffinki bananowo - kakaowo - krówkowe

Przyjechał do mnie wczoraj w odwiedziny mój tata, więc postanowiłam upiec muffinki. Tata jeszcze ich nie jadł, i bardzo mu smakowały. 
Przepis na te muffinki znalazłam na blogu amku amku i od razu wiedziałam, że muszę je zrobić. Ale jak to ja trochę je zmodyfikowałam i dodałam do nich krówki. Uwielbiam krówkę pod każdą postacią czy to cukierek, czy masa krówka jest mi to obojętne bo tak czy tak zjem:).


Składniki
- 3 banany
- 125 ml oleju (ja dałam 150 ml)
- 2 jajka
- 100 g cukru
- 3 łyżki kakao
- 1 łyżeczka sody oczyszczonej
- krówki około 8 sztuk

Banany rozgnieść na gładką masę. Przełożyć do dużej miski, dodać olej i zmiksować - następnie dodać jajka i cukier dalej miksując. W osobnej misce połączyć: mąkę, kakao i sodę oczyszczoną. Po wymieszaniu dodawać suche składniki do mokrych, ale nie od razu wszystko tylko po mału.
Tak przygotowane ciasto przekładamy do papierowych papilotek, i na ciasto wkładamy pół krówki (musimy trochę je wdusić).
Pieczemy 20 minut w 200 stopniach.



4 komentarze:

  1. Pyszne! I jeszcze z krówkami, mniam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. z krowkami sa pyszne:)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ile trzeba dodać mąki ?! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku nie zuważyłam:/, muszę uaktualnić. 2 szklanki:)

      Usuń