czwartek, 29 marca 2012

Naleśniki

Naleśniki budyniowe



Bardzo lubię naleśniki, jak i również różnego rodzaju placuszki. Chociaż ostatnio rzadko coś robię. Ale dziś na śniadanko zrobiłam naleśniki budyniowe. Wyszły fajne, bardzo pulchne, zjadłam dwa i miałam dośc, są bardzo sycące. Przepis ten znalazłam na blogu Przepisy Aleksandry.


Składniki
- opakowanie budyniu waniliowego lub śmietankowego
- pół szklanki mleka
- szczypta soli
- łyżka miodu
- jajko
- pół szklanki mąki



Budyń, sól, mąkę przesypać do miski.
Mleko połączyć z miodem i jajkiem.
Przelać płynne składniki do suchych i wymieszać.
Smażyć bez tłuszczu.
Wyszły mi cztery naleśniki w sam raz na śniadanko.





3 komentarze:

  1. o podoba mi się przepisik :) zapisuje

    OdpowiedzUsuń
  2. a ten krem na wierzchu naleśnika to też budyń?

    OdpowiedzUsuń