wtorek, 6 marca 2012

Koktajl

Koktajl z owoców cytrusowych


Na początku muszę się wytłumaczyć dlaczego mnie tak długo nie było, miałam zepsuty komputer:/. Na szczęście dało się go naprawić i mam nadzieję, że jeszcze trochę posłuży! Ale przez ten czas dużo myślałam nad blogiem, i mam dużo pomysłów mam nadzieję, że się spodobają.

Wracając do dzisiejszego posta kolejny z serii koktajli. Ostatnio ciężko mi idzie z odchudzaniem:/, ale staram się jak mogę. Uwielbiam owoce cytrusowe, więc musiał powstać oto taki koktajl:)




Składniki
- 3 kiwi
- 1 pomarańczo
- 1 czerwony grapefruit
- pół banana
- pół kubka jogurtu naturalnego
- pół szklanki mleka
-2 łyżki otrębów owsianych

Owoce obieramy, z pomarańczy i grapefruita usuwamy białe błonki. Wszystko wkładamy do blendera i miksujemy. Odstawiamy do lodówki na pół godziny aby napęczniało.



1 komentarz:

  1. Ostatnio też bardzo polubiłam koktajle na bazie jogurtu :) Do tej pory mój ulubiony to z bananem i truskawkami lub malinami, ale muszę wypróbować Twoją wersję :)Powodzenia z odchudzaniem, dla mnie to abstrakcja :)

    OdpowiedzUsuń