wtorek, 29 maja 2012

Sałatka

Sałatka na grilla




Jak już wczoraj wspominałam byliśmy na grillu, zrobiłam również na niego sałatkę. Jak to ja sałatkę wymyśliłam na poczekaniu:).


Składniki
- 0,5 kg pomidorków cherry
- ser feta
- fasolka szparagowa Bonduelle
- szczypiorek
- 4 jajka (ugotować)
- sok z jednej limonki
- przyprawa do jajek RAMI

Jajka ugotowałam na twardo i pokroiłam w ósemki. Pomidory umyć i przekroić na pół. Ser feta pokroić w kostkę, szczypiorek posiekać. Fasolkę szparagową odsączyć z zalewy i włożyć do reszty składników do miski. Wszystko wymieszać posypać przyprawą do jajek, i skropić sokiem z limonki. Odstawić do lodówki na godzinę. 



1 komentarz:

  1. zapraszam na konkurs sałatkowy , który właśnie zaczął się na moim blogu. do wygrania zestaw noży laserowo ostrzonych. Pozdrawiam i miłego dnia życzę:)
    http://wmojejmalutkiejkuchni.blogspot.co.uk/2012/07/konkurs-kolorowy.html

    OdpowiedzUsuń