poniedziałek, 21 maja 2012

Kotlety mielone

Kotlety mielone zawinięte w szynce szwarcwaldzkiej i z koncentratem pomidorowym w środku




Ostatnio mam fazę na kotlety mielone, chyba dlatego że dawno ich nie jadłam. Kombinuję ze smakami jak mogę:). Tym razem do środka dałam koncentrat pomidorowy i zawinęłam je w szynkę szwarcwaldzką! A resztę zrobiłam bez szynki ale z koncentratem w środku. Bo jak to ja kupiłam jedno opakowanie szynki i nie pomyślałam, że mi na wszystkie nie starczy:/.


Składniki
- kilogram mielonego
- słoik koncentratu pomidorowego
- opakowanie szynki szwarcwaldzkiej
- sól
- pieprz
- papryka ostra
- zioła prowansalskie RAMI
- cebula
- jajko








Mielone wrzuciłam do miski, dodałam koncentrat pomidorowy, przyprawy, cebulę, jajko po czym ugniatałam ręką. Po chwili spróbować czy jest dobrze przyprawione. Gdy jest już dobre formować kotlety i maczać w bułce tartej po czym owinąć szynką i smażyć na rozgrzanym oleju.
Wyszło mi około 16 kotletów.





3 komentarze: