niedziela, 6 maja 2012

Irving

Test kolejnych dwóch herbatek Irving


Przez kolejne pięć dni piłam herbatki i zachwycałam się ich smakiem i zapachem. Ale starałam się od razu nie popaść w zachwyt tylko piłam je sumiennie codziennie.




Irving Tea Spa vital Energy - Składniki, które zawiera herbata czyli yerba mate i ekstrakt z guarany pomagają odbudować zapas substancji witalnych w naszym organizmie zapewniając nam codzienną porcję energii.  Ma bardzo wyrazisty smak, wzbogacona jest w cytrusy ja czułam głownie grapefruit i pomarańczę. Po zaparzeniu herbatka pachnie nieziemsko właśnie cytrusami, zapach czuć w całym domu.




Herbata Zielona Cytrynowa - Herbata zielona zawiera cenne składniki dla zdrowia, połączona jest z cytryną. Posiada subtelny aromat, ale ja spodziewałam się czegoś innego. Jest dobra, ale jak dla mnie mało czuć cytrynę. Ale każdy lubi co innego. Porównując ją z herbatą zieloną Malinową to zdecydowanie jak dla mnie wygrywa Malinowa.

        

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz