wtorek, 1 maja 2012

Muffinki

Muffinki marchewkowe




Mój mąż zażyczył sobie na urodziny muffinki marchewkowe, nie robiłam ich jeszcze ale postanowiłam spróbować i wyszły dobre. Jedynie czego zapomniałam dodać to trochę cynamonu, mam sklerozę:(.


Składniki:
- 2 szklanki mąki
- 1/2 szklanki cukru
- 3 łyżeczki proszku do pieczenia
- 1/2 łyżeczki soli
- 3/4 szklanki mleka
- 1/3 szklanki oleju
- 1 jajko
- 3 marchewki (może być ich więcej)
- cynamon jedna łyżeczka (zapomniałam dodać:()




Mąkę, cukier, proszek i sól wymieszać w jednej misce. W drugiej połączyć mleko, olej i jajko.
Na tarce o małych oczkach zetrzeć marchewki.
Składniki suche dodać do mokrych, pomieszać, po czym dodać startą marchewkę i znów wymieszać, tak aby składniki się połączyły.
Piec w temperaturze 200 stopni około 20 - 25 minut.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz