sobota, 26 maja 2012

Roladki

Roladki z piersi kurczaka nadziewane serem żółtym, chorizzo i pomidorem suszonym




Dziś na obiad zrobiłam roladki z kurczaka. Bardzo dawno ich nie robiłam, aż w końcu się zmobilizowałam.
Nadzienie takie jak jest dziś, to wymyśliłam i zrobiłam pierwszy raz, zazwyczaj dawałam ser żółty i to było wszystko.




Składniki
- 2 podwójne piersi z kurczaka
- plasterki sera żółtego (ilość w zależności ile robimy roladek)
- kiełbasa chorizzo
- suszone pomidory
- sól 
- pieprz




Pierś z kurczaka umyć, wysuszyć, oczyścić i przeciąć wzdłuż żeby roladki nie były za grube. Ja jeszcze przecięte piersi na pół, trochę rozbiłam tłuczkiem.  Chorizzo pokroiłam na plasterki i usmażyłam z każdej strony, bo uważam, że wtedy ta kiełbasa jest o wiele lepsza. Każdą pierś posoliłam i popieprzyłam. Na pierś układałam ser żółty, 2 plasterki chorizzo i plasterek suszonego pomidora. Zawinęłam kurczaka w roladkę, obtoczyłam w jajku i w bułce i smażyłam na rozgrzanym oleju.
Z tej ilości wyszło mi 7 roladek na 3 obiady.



2 komentarze: