środa, 8 maja 2013

Tęczowy deser w szklankach



Jakoś przed weekendem majowym otrzymałam od Durszlaka przesyłkę a w niej cztery smaki nowych galaretek z Winiary. Galaretki te dostało 100 osób i można wziąć udział w konkursie organizowanym na Durszlaku. Oto moja pierwsza propozycja Tęcza w szklankach:). Deser smaczny, prosty, jedynie to trzeba mu poświęcić trochę czasu.


Składniki
- Galaretka o smaku Blue Curacao
- Galaretka o smaku Pink Margarita
- Galaretka o smaku Pina Colada
- Galaretka o smaku Mojito


Ja zrobiłam tak:

Na sam dół wlałam galaretkę Blue Curacao, rozpuściłam ją w 375 ml wody i wlałam do szklanki. Poczekałam aż ostygnie i włożyłam ją do lodówki na około 2 - 3 godziny. Po tym czasie rozpuściłam galaretkę Pink Margarita i nalałam na pierwszą. Nie czekałam aż stężeje bo chciałam uzyskać tęczowe zmieszane kolory.  Na różową wlałam żółtą Pina Colada i postępowanie jak wyżej. Ostatnia galaretkę jaką rozpuściłam to Mojito.










3 komentarze: