środa, 15 maja 2013

Makaron z sosem serowo - brokułowym



Kolejna moja wariacja na temat sosów. Szybki i  smaczny obiad,  wykonanie zajęło mi 30 minut.


Składniki
Makaron Czaniecki rurka ukośna z mąki z pełnego przemiału
- 1 brokuł
- 1 pierś z kurczaka
- 2 serki topione kremowe
- kawałek żółtego sera
-  250 ml śmietany 18%
- sól
- pieprz


Brokuła dzielimy na różyczki i gotujemy około 5 minut w osolonej wodzie.
Makaron gotujemy według wskazań na opakowaniu.
Pierś z kurczaka myjemy, oczyszczamy i kroimy w większą kostkę i podsmażamy na patelni.
W garnku podgrzewamy śmietanę dodajemy do niej serki topione i żółty - mieszamy żeby nam się nie przypaliło. Gdy sery się rozpuszczą dodajemy ugotowanego brokuła po czym wszystko blendujemy.  Przyprawiamy do smaku solą i pieprzem. Na koniec dodajemy pierś z kurczaka.
Ja makaron wrzuciłam do sosu i wymieszałam. Ale można makaron wyłożyć na talerz i polać go sosem.



1 komentarz: