poniedziałek, 13 maja 2013

Budyniowiec z galaretką



Na blogu już się pojawił budyniowiec, można go zobaczyć tutaj.Tym razem postanowiłam zrobić go z galaretką, i powiem Wam że przeszedł moje najśmielsze oczekiwania:). Był to strzał w dziesiątkę. Wyszedł bardzo bardzo dobry. Tym razem do tego ciasta dałam cukier lawendowy i przez to masa budyniowa też wyszła pyszna.


Składniki
- kostka margaryny
- 4 żółtka
- 2 budynie waniliowe
- szklanka cukru
- szklanka mąki
- 2 łyżki cukru lawendowego tutaj
- litr mleka
- ciastka Petit Berry
- 2 galaretki Mojito 


Ciastka wyłożyć na blaszkę. Z litra mleka odlać szklankę, a resztę zagotować z margaryną cukrem lawendowym i szklanką cukru. W szklance mleka rozbić 4 żółtka, dodać szklankę mąki i budyń. Kiedy mleko zacznie się gotować wlać rozrobioną masę i intensywnie mieszać.
Gorącą masę wlać na ciastka i na masę włożyć ciastka.
Galaretkę rozpuścić w 700 ml wody. Wlać galaretkę na ciastka gdy już prawie będzie stężała ale da ją się przelać. Trzymać całą noc w lodówce.



1 komentarz:

  1. Cukier lawendowy bardzo mnie zaciekawił :) Ciacho wygląda super :)

    OdpowiedzUsuń