niedziela, 19 maja 2013

Sałatka z makaronem, suszonym pomidorem, kukurydzą, groszkiem i żółtym serem



Kiedyś bardzo często robiłam sałatki z makaronem, ale teraz jakoś o nich zapomniałam a są one bardzo dobre.


Składniki
- makaron penne Arrighi
- suszone pomidory w zalewie Ponti
- puszka groszku
- puszka kukurydzy
- 250 g żółtego sera
- majonez
- sól
- pieprz


Makaron ugotować według wskazań na opakowaniu - ostudzić.
Pomidory odcedzić i pokroić na kawałki - wrzucić do miski. Kukurydzę i groszek odcedzić i włożyć do miski. Ser żółty pokroić w kostkę i włożyć do miski. Przyprawić do smaku solą i pieprzem i wymieszać z majonezem.




Suszone pomidory w zalewie Ponti - uwielbiam pomidory suszone jestem ich miłośniczką:). Gdy w paczce je zobaczyłam to bardzo się ucieszyłam. Są przepyszne lekko słone.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz