poniedziałek, 23 lipca 2012

Najprostszy deser świata:)




Tytuł intrygujący czyż nie? Wczoraj siedząc w domu miałam ochotę na słodkie, ale nie miałam ochoty piec. Chciałam zjeść coś lekkiego i smacznego. Patrząc w lodówkę znalazłam w niej jogurt naturalny grecki, a na blacie owoce i zmiksowane jagody. Długo się nie zastanawiając przyrządziłam bardzo fajny deser, najprostszy na świecie:).


Składniki
- jogurt naturalny grecki
- zmiksowane jagody
- papierówki
- nektarynki





Jogurt połączyłam ze zmiksowanymi jagodami, wymieszałam. Nektarynkę i jabłko obrałam ze skórki i pokroiłam w większą kostkę, dodałam do jogurtu wymieszałam. Przelałam do szklanki, górę ozdobiłam jabłkiem i nektarynką:).




2 komentarze:

  1. Szybko i smacznie! najprostsze przepisy bywają najlepsze :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny i prosty przepis na deser a z jogurtem greckim z lidl wyjdzie na pewno dobry,ja dodam borówki bo akurat takie owoce dostałam.

    OdpowiedzUsuń