piątek, 27 lipca 2012

Deser jagodowo - jogurtowy z płatkami owsianymi górskimi



Kolejny lekki ale bardzo sycący deser na letnie dni. Bardzo prosty i szybki w przygotowaniu.


Składniki
- szklanka płatków owsianych górskich Młyny w Stoisławiu
- 2 szklanki jagód
- jogurt grecki




Jagody myjemy i miksujemy (można dodać cukier, ja nie dodawałam). Na dno szklanki nalewamy trochę jagód, na jagody wkładamy jogurt na jogurt płatki (około łyżeczki albo dwóch). I takie dwie trzy warstwy zależy jakie duże mamy szklanki. Jemy od razu albo mocno schłodzić.




1 komentarz:

  1. Ja płatki owsiane, które także otrzymałam w ramach współpracy wykorzystałam tak o :http://kosmetyki2116.blogspot.com/2012/07/myny-w-stoisawiu_25.html

    Jednak twoja propozycja także wygląda smakowicie;)

    OdpowiedzUsuń