niedziela, 15 lipca 2012

Kotlety jaglano - marchewkowe z jajkami ugotowanymi, test trzech produktów Bio Futuro



Nigdy nie robiłam takich kotletów, ale że dostałam do testowania kasze to postanowiłam je zrobić. Poszukałam trochę przepisów na internecie i koniec końców zrobiłam je po swojemu. Wyszły dobre, strasznie syte zjadłam półtora kotleta i mam dość:).




Składniki
- szklanka kaszy jaglanej Bio Futuro
- 1 marchewka
- 3 ugotowane jajka
- cebula
- otręby pszenne do zagęszczenia
- jajko + otręby do obtoczenia
- sól
- pieprz
- zioła prowansalskie'
- oliwa do smażenia Bio Futuro


1 szklanka kaszy na 2 szklanki wody. Kaszę gotujemy do odparowania wody, mi to zajęło około 5 minut. Marchewkę obieramy i ścieramy na tarce. Jajka gotujemy , obieramy i kroimy w kostkę. Wszystkie składniki mieszamy razem, dodajemy przyprawy i otręby, tak żeby się nam zagęściło. Po czym formujemy kotleciki i obtaczamy w jajku i otrębach. Smażymy z obu stron na złoty kolor.






1 komentarz: