środa, 18 lipca 2012

Mizeria



Nie wiem jak u Was ale u mnie mizeria to też smak dzieciństwa, smak lata. Bardzo ją lubię ale zapomniałam o niej ostatnio, a szkoda. Dziś sobie o niej przypomniałam i kupiłam potrzebne produkty.


Składniki
-  5 ogórków
- szczypta soli
- trochę kolorowego pieprzu
- śmietana kwaśna 12%
- kefir
- 2 łyżki octu
- trochę cukru


Ogórki myję, obieram i kroję na cienkie plasterki (użyłam do tego robota kuchennego), zasypuję szczyptą soli i odstawiam na chwilkę. W osobnej misce robię zalewę. Mieszam pół kubka śmietany z kefirem, dodaję dwie łyżki octu, i trochę cukru i pieprzu. Mieszam, gdy smak mi odpowiada to nic więcej nie dodaję. Dodaję do ogórków i odstawiam żeby smaki się przejadły.
Niektórzy się dziwią że dodaję ocet, ale u mnie w rodzinie zawsze się tak robiło i tak mi bardzo smakuje:)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz