czwartek, 5 lipca 2012

Hamburgery po mojemu:)



Postanowiłam sama zrobić hamburgery, dlatego gdyż są zdrowsze, szybkie w przygotowaniu, smaczne, i można włożyć co się chce do środka bułki.


Składniki
- 2 bułki
- pierś z kurczaka
- pomidor
- 2 liście sałaty (u mnie lodowa)
- Sos do Hamburgerów Develey
- Przyprawa do kurczaka staropolska
- dwa plasterki sera żółtego





Pierś z kurczaka umyłam i przekroiłam wzdłuż , posypałam przyprawą do kurczaka i smażyłam na patelni grillowej. Bułkę przekroiłam i wkładałam na bułkę sałatę, na to pierś z kurczaka. Na pierś plasterek żółtego sera, na to plasterek pomidora, i polałam sosem do hamburgerów.







Bardzo mi zasmakował sos do hamburgerów, jest bardzo dobry już mi się w sumie kończy:), dawałam go również do tostów. Mogę go polecić każdemu bo uważam że jest lepszy od zwyczajnego ketchupu, nadaje się też bardzo do parówek jak i kiełbas.



7 komentarzy:

  1. na zimno jaldas te hamburgery>?
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak na zimno:), w te upały nie da się na ciepło:). Pozdrawiam

      Usuń
  2. Uwielbiam domowe hamburgery i bardzo lubię ten sos - pycha!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. tez czasami robie takie cudo w domu ale to nie to samo co "na miescie" tam maja jakies lepsze te buly

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja używam ciabatek i buły dodatkowo grilluję. Są lekko chrupiące na wierzchu i delikatnie ciepłe w środku. Żadna buła z "fast fudu" na mieście się nie umywa :)

      Usuń
  4. Ja też bułki grilluję, wtedy są takie chrupiące, sos też próbowałam, bardzo dobry, a kotlety do hamburgerów są pyszne w lidlu, często kupuję i chyba zaraz też zrobię sobie hamburgera:)

    OdpowiedzUsuń