poniedziałek, 25 czerwca 2012

Kruche babeczki z kremem waniliowym i jagodami



Od paru dni u mnie w domu trwa remont:/. I nie mam czasu piec, nie mam warunków, a poza tym jak to wszystko widzę to mi się zwyczajnie nie chce. Ale, że mój mąż bardzo lubi słodkie więc kupiłam babeczki, do tego gotowy krem waniliowy i posypałam babeczki jagodami. Musze powiedzieć, że całkiem smaczne wyszły, krem też niczego sobie.


Składniki
- opakowanie kruchych babeczek
- krem do tortów waniliowy Dr. Oetker
- jagody (około pół szklanki)




Babeczki wykładamy na talerz. Krem do tortów połączyć z mlekiem i ubijać około 3 minut, po ubiciu włożyć na babeczki i posypać jagodami.



4 komentarze:

  1. Zjadłabym takie babeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wyglądają pięknie:) na pewno smakiem dorównują wyglądowi:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mmmm uwielbiam babeczki, a jeszcze do tego z owocami to już bajka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Idealne, gdy nie ma zbyt wiele czasu :) Fajny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń