wtorek, 19 czerwca 2012

Ciasto jogurtowe

Ciasto jogurtowe z truskawkami




Wczoraj u nas rozszalała się straszna burza do tego jeszcze ulewa i nie zdążyłam napisać drugiego posta, bo poszłam spać.
Dziś proponuję ciasto jogurtowe z truskawkami, wyszło fajne, wysokie, mokre w środku:). I co ważne bardzo szybkie w przygotowaniu.


Składniki
- 3 jaja
- kefir 0,5 litra
- 1,5 szklanki cukru
- szklanka oliwy
- 3,5 szklanki krupczatki
- 2 łyżeczki proszku do pieczenia
- 2 łyżki cukru waniliowego
- 300 g truskawek




Najpierw w misce zmiksowałam jajka z cukrem i cukrem waniliowym, aż zrobiła się jasna masa. Potem dodałam olej i proszek do pieczenia. Kefir na przemian wlewałam z mąką, żeby ciasto nie było za gęste bo mikser by nie dał rady:D! Na wierzch włożyłam owoc - truskawki.
Piekłam w 200 stopniach, około godziny.





2 komentarze:

  1. Wspaniale się prezentuje:)chętnie bym zjadła!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wygląda to ciacho! Bardzo lubię takie wypieki :)

    OdpowiedzUsuń