sobota, 30 czerwca 2012

Jajecznica z kiełbasą chorizzo i camembertem



Ostatnio jakoś tak często robię jajecznicę, ale tym razem zrobiłam inną. Z takimi dodatkami jeszcze nie jadłam, a muszę przyznać, że wyszła ciekawa w smaku mi bardzo smakowała.


Składniki
- kiełbasa chorizzo
- ser camembert
- 5 jaj
- przyprawa do jajek RAMI


Kiełbasę chorizzo, pokroiłam na plasterki, i plasterki przeciełam jeszcze na pół:). Podsmażyłam je bez tłuszczu na patelni, dlatego bez tłuszczu ponieważ kiełbasa podczas smażenia wydobywa tłuszcz. Camembert pokroiłam w kostkę i wrzuciłam do jajek i razem z jajkami włożyłam na patelnie i smażyłam. Pod koniec dodałam przyprawę do jajek.



3 komentarze:

  1. strasznie kaloryczna .. ale brzmi interesujaco:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest przepyszna:), Raz na jakiś czas można sobie na taką pozwolić:)

      Usuń