piątek, 22 czerwca 2012

Ciasto i test margaryny

Ciasto z czereśniami 





Jakiś czas temu dostałam do przetestowania 3 margaryny: do ciast kruchych, do ciast drożdżowych i do kremów. Pierwszą jaką przetestowałam to margaryna do ciast kruchych, zrobiłam na niej ciasto z czereśniami.
Muszę przyznać, że ciasto wyszło fajne pulchne i margaryna okazała się dobra. Szczerze powiedziawszy wcześniej nie spotkałam się z tymi margarynami, nie widziałam ich w sklepie.
Znalazłam ten przepis w internecie.


Składniki
- 200 g mąki
- 150 g cukru
- 4 jajka
- 1 łyżeczka proszku do pieczenia
- 1/2 kg czereśni
- 200 g margaryny




Mąkę wymieszać z proszkiem do pieczenia. Margarynę utrzeć z cukrem na puszystą masę.Cały czas ucierając dodawać po jednym jajku, na końcu nie przerywając ucierania wsypywać po łyżce mąki. Ciasto przełożyć do formy. Na wierzch włożyć owoce. Piec w 200 stopniach, około 45 minut.





2 komentarze:

  1. Próbowałam, szczerze mówiąc taka sobie jest, wolę kasię czy nawet tortową z biedrony..

    OdpowiedzUsuń
  2. Te 3 margaryny nie różnią sie od siebie składem a niby każda do czegos innego..

    OdpowiedzUsuń