wtorek, 19 lutego 2013

Sałatka z tuńczyka i z groszku w dresingu musztardowym



Dawno na blogu nie było żadnej sałatki. A gdy tylko zobaczyłam ją na blogu Moje Pasje, wiedziałam że ją zrobię a tym bardziej że uwielbiam tuńczyka i groszek:). A poza tym jest prosta i szybka w wykonaniu.


Składniki
- puszka groszku konserwowego
- puszka tuńczyka w oleju
- 3 ogórki konserwowe

Na dresing
- 3 łyżki jogurtu naturalnego 
- Musztarda Ziołowa Develey
- Musztarda Kremska Develey
- sól
- pieprz


Groszek oraz tuńczyka odcedzić, po czym włożyć do miski. Ogórka pokroić w kostkę. Wymieszać.
W miseczce pomieszać jogurt, musztardy i doprawić je do smaku solą i pieprzem.
Sałatkę włożyć na talerz i polać dresingiem.



1 komentarz:

  1. też ją widziałam. ale tuńczyk i groszek to połączenie, które mnie zastanawia, bo nigdy nie próbowałam.

    OdpowiedzUsuń