wtorek, 5 lutego 2013

Bułka nadziewana piersią z kurczaka, groszkiem i suszonym pomidorem



Pomysł narodził mi się w głowie wczoraj, i został zrealizowany natychmiast. Bułka wyszła pyszna, chrupiąca. Pasuje zarówno na obiad jak i na kolację.



Składniki
- 2 bułki
- pierś z kurczaka (usmażyłam ją w papirusie)
- pół puszki groszku
- 6 pomidorów suszonych z zalewy
- 4 plasterki żółtego sera
- koncentrat pomidorowy


Bułce obcięłam 'kapelusz' i wyciągnęłam białą część. Bułkę w środku wysmarowałam koncentratem pomidorowym. W między czasie usmażyłam pierś kurczaka w papirusie. Pierś po usmażeniu pokroiłam w kostkę i włożyłam do bułki, na to włożyłam groszek i na górę pomidora suszonego. A na wierz plasterki żółtego sera. Piekłam w piekarniku 15 minut w 200 stopniach.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz