piątek, 24 sierpnia 2012

Test produktów BioFuturo



Wprawdzie przepis na Fasolkę po bretońsku pojawił się już u mnie na blogu można go zobaczyć tutaj, ale postanowiłam zrobić ją jeszcze raz gdyż dostałam od Firmy BioFuturo Fasolkę Piękny Jaś, oraz Fasolę białą       średnią.

Fasola biała średnia - jest fasolą o łagodnym smaku. Jest niezbędnym dodatkiem do zup, sałatek jak i fasolki po bretońsku. Fasola faktycznie była dobra ale niestety co mnie zdenerwowało to to, że nie tak jak pisze producent żeby gotować 50 -60 minut u mnie to trwało aż 3 godziny. Za żadne skarby świata nie chciała zmięknąć, mimo tego że ją zamoczyłam dzień wcześniej.


Fasola piękny Jaś karłowy - Nadaje się do zupy grochowej jak i również do fasolki po bretońsku. Tak ja przy poprzedniej gotowanie trwało 3 godziny aż łaskawie zmiękła:/.  Mimo, że też zamoczyłam ją dzień wcześniej.

Ale podsumowując oprócz gotowania fasolka była bardzo dobra i fajnie wkomponowała się w danie:).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz