sobota, 4 sierpnia 2012

Jogurt naturalny z suszonymi morelami



Jakiś czas temu od firmy Marsyl dostałam owoce suszone między innymi morele, śliwki, rodzynki i żurawinę. Najmniej lubię rodzynki a w sumie w cale ich nie lubię i jeszcze nie wiem co z nich zrobię:). Na pierwszy plan poszły morele bo bardzo je lubię i postanowiłam zrobić jogurt z morelami. W tym daniu żadnej filozofii nie ma, jest łatwe, bardzo smaczne i bardzo ale to bardzo sycące:).





Składniki
- paczka moreli suszonych
- jogurt bałkański
- trochę mleka


Morele wrzuciłam do miski i zalałam gorącą wodą, odstawiłam na około pół godziny. Po tym czasie wylałam wodę i wrzuciłam morele do blendera, zalałam je jogurtem i zmiksowałam. A że było bardzo gęste więc nalałam trochę mleka (jeżeli ktoś lubi bardzo gęste mleka nie trzeba dolewać), i ponownie zmiksowałam. Wyszły mi takie dwie szklanki jak widać na powyższym zdjęciu.






Drugim owocem suszonym jaki spróbowałam była suszona żurawina, niestety nic z niej nie zrobiłam, ponieważ tak zasmakowała mojej córci, że zjadła ją w dwa dni:). Ja tylko zdążyłam spróbować i muszę powiedzieć, że była bardzo miękka i słodka.

1 komentarz:

  1. lubię gęsty jogurt z owocami - tymi świeżymi jak i suszonymi.

    OdpowiedzUsuń