środa, 22 sierpnia 2012

Kotlety wieprzowe z musztardą i cydrem



Powiem Wam szczerze że ta pogoda mnie wykończy:/. Jest tak duszno, że nie ma czym oddychać.
Danie to znalazłam w książce "Nigella ekspresowo", i faktycznie jest to danie szybkie, a jakie smaczne, mniam mniam:).

Składniki
- 2 kotlety schabowe
- 2 łyżeczki oleju czosnkowego (nie miałam dałam zwykły)
- 125 ml cydru
- 1 łyżeczka musztardy francuskiej Develey
- 75 ml śmietany kremówki





Odciąć od kotletów tłuszcz i resztki ścięgien, rozbić.
Rozgrzać olej na patelni i smażyć kotlety na umiarkowanie dużym ogniu, po 5 minut z każdej strony. Przełożyć mięso na talerz.
Wlać na patelnię cydr, na której smażyły się kotlety, i gotować mniej więcej przez minutę, a następnie dodać musztardę o raz śmietanę i starannie wymieszać.
Niech sos pogotuje się przez kilka minut. Potem polać kotlety które są na talerzu.
Ja podałam kotlety z pieczonymi ziemniakami.



1 komentarz: