piątek, 31 sierpnia 2012

Moje pierwsze maślane ciasteczka z konfiturą:)



Moje pierwsze maślane ciasteczka smakowały wyśmienicie:). Gorzej z wyglądem, bo mi popękały i do tego wszystkiego wylała się konfitura. Ale spokojnie następnym razem będzie lepiej, jak to się mówi trening czyni mistrzem czy jakoś tak:). Przepis ten znalazłam na blogu Dziś mam ochotę na...


Składniki
- 170 g masła
- żółtko
- nieco ponad 1/3 szklanki cukru
- około 2 szklanek mąki
- konfitura u mnie dżem Materne wiśniowy






Miękkie masło ucieramy z cukrem.  Gdy otrzymamy gładką masę, wtedy dodajemy żółtko i znowu miksujemy. Wsypujemy mąkę i wyrabiamy gładkie ciasto.
Formujemy z niego małe kuleczki.
Trzonem łyżki robimy wgłębienie i wkładamy konfiturę.
Pieczemy w 190 stopniach, 15 - 20 minut.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz