sobota, 19 października 2013

Rosół bez kostki rosołowej



Lubicie rosół? Bo ja nie przepadam:), ale od czasu do czasu zdarza mi się go zrobić. A tym bardziej jestem z siebie dumna bo zrobiłam go bez kostki rosołowej:). Wyszedł naprawdę bardzo bardzo dobry.


Składniki
- Makaron Krajanka Czaniecki
- por
- 3 marchewki
- 2 pietruszki
- kawałek selera
- kurczak (skrzydełka, nóżka)
- sól
- cebula


Do garnka wkładamy mięso dodajemy obrane i umyte warzywa. Zalewamy wodą około 2 litrów, dodajemy łyżkę soli i stawiamy na gazie. Cebulę opalamy nad gazem (w niektórych miejscach ma być czarna), i wkładamy ją do rosołu. Z wierzchu ściągamy "szumowiny" - rosołu nie należy zagotować, gdy widzimy że zaczyna się pienić zmniejszamy gaz i gotujemy na wolnym ogniu. Ja gotowałam około 2 godzin.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz