piątek, 5 lipca 2013

Szpatułka kuchenna - recenzja



Kolejnym już ostatnim produktem jaki otrzymałam od sklepu Rossi jest szpatułka. Na początku jak otrzymałam ten gadżet to się nie skapnęłam że to to:D. Ogólnie czasami mam jakieś zaćmienia przez te upalne dni, wolniej kojarzę:).

Powracając do szpatułki ma fajny kształt nie wiem czemu ale kojarzy mi się on z twarzą ale nie taką normalną z 'twarzą' jakie są wycinane w dyniach:D. Jest elastyczna stworzona z tworzywa sztucznego. Łatwo jest ją utrzymać w czystości, dobrze się myje bo nie trzeba się nad nią męczyć ani wyginać, tylko wszystko schodzi od razu.
Ma fajny kształt dzięki czemu można ją użyć do różnych prac kuchennych. Mi przydała się do wyjmowania ciasta z miski oraz zapiekanki:). Nadaje się również do formowania polewy na cieście lub ogólnie masy ciasta. Można nią również podważać ciasteczka lub bezy na gorącej blaszce.

Szpatułka ta jest dostępna w sklepie Rossi w trzech kolorach: czerwonym, białym i żółtym. Przy czym obecnie kolor czerwony jest dostępny w atrakcyjnej cenie bo tylko po 7 zł. Reszta czyli biały i żółty kosztuje 13 zł.

Potrzebny gadżet czy nie potrzebny?
Szpatułka jest pomocnym gadżetem ułatwia wiele prac w kuchni. Jeżeli ktoś dużo piecze moim zdaniem ułatwi życie:), i posłuży nam na lata. Sprawdza się rewelacyjnie.


Także zapraszam na stronę Rossi po wiele ciekawych gadżetów kuchennych:).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz