sobota, 20 lipca 2013

Sałatka chrzanowa



Powiem tak takiej dobrej i ostrej sałatki dawno nie jadłam. Jest przepyszna, szybka w przygotowaniu i mega ostra:). Przepis ten znalazłam na blogu Gotuj z cukiereczkiem.


Składniki
- 5 jajek
- 300 g żółtego sera
- 1 puszka kukurydzy
- 250 g cebuli perłowej
- 350 g piersi z kurczaka
- 1/2 łyżeczki soli
- 1/3 łyżeczki pieprzu
- 1 łyżeczka papryki słodkiej
Sos:
- 5 łyżek majonezu
- 7 łyżek jogurtu naturalnego
- 9 łyżek chrzanu Reypol


Ser żółty ścieramy na grubych oczkach tarki. Jajka gotujemy i kroimy w drobną kostkę. Cebulę i kukurydzę odsączamy. Pierś z kurczaka płuczemy, osuszamy i kroimy w drobną kostkę. Opruszamy ją solą, pieprzem i papryką. Podsmażamy na rumiano na patelni. Po usmażeniu odsączamy nadmiar tłuszczu.
Jogurt i majonez mieszamy z chrzanem, doprawiamy ewentualnie solą i pieprzem. Przyozdabiamy szczypiorkiem lub zieloną pietruszką.



2 komentarze:

  1. robiłam już sałatki z sosem chrzanowym, ale w tej proporcja chrzanu do reszty składników jest rzeczywiście bardzo duża, myślę, że dla mnie mimo wszystko byłaby za ostra;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię ostre potrawy, więc jak dla mnie idealna:). Proporcje mogłabyś trochę zmniejszyć;)

      Usuń