środa, 20 marca 2013

Kulki z sera białego w zielonej panierce z niespodzianką w środku



Przepis ten znalazłam w gazecie Moje Smaki Życia. Zainspirował mnie ten przepis bardzo i postanowiłam go zrobić. Mimo, że ciężko się robiło kulki i może nie wyglądają za apetycznie, ale smakują wyśmienicie:).


Składniki
- 500 g białego sera
- 4 łyżki majonezu
- sól
- pieprz
- szczypta ostrej papryki
- 20 małych oliwek (u mnie pomidory suszone)
- duży pęczek szczypiorku


Ser rozgnieść widelcem w misce. Dodać majonez doprawić solą i pieprzem i papryką. Wymieszać na gładką, gęstą masę. Dłońmi zwilżonymi wodą formuj lulki wielkości orzecha włoskiego, w środek każdej włóż suszonego pomidora. Pokrój szczypiorek wrzuć go na talerzyk i obtaczaj w nim kulki. Włóż je na godzinę do lodówki, aby się schłodziło.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz