piątek, 27 kwietnia 2012

Naleśniki

Naleśniki z konfiturą z Premium Rosa




A żeby wypróbować tych konfitur, postanowiłam dziś zrobić naleśniki. Mój mąż po prostu je uwielbia:).
A konfitury są przepyszne, mają mało cukru (jak dla mnie to jest ważne:)), rozpływają się w ustach, jedyny minus to taki że słoiczek jest mały i szybko się skończył:).

Składniki
- 0,75 l mleka
- 0,5 kg mąki
- 4 jajka
- szczypta soli
- konfitura z jagód
- śmietana w spreju


Wlewamy mleko do miski, po czym dodajemy mąkę i miksujemy mikserem. Po chwili dodajemy szczyptę soli i jajka. Gdy ciasto jest gotowe, wkładam je na około godzinę do lodówki.
Po tym czasie smażę naleśniki, bez tłuszczu na patelni.
Na usmażone naleśniki, dałam konfiturę jagodową, po czym złożyłam je w trójkąt i na wierzch dałam kleks konfitury i śmietany.



2 komentarze: