sobota, 28 kwietnia 2012

Lody

Lody z sosem ajerkoniakowym, bitą śmietaną i cukrem błyszczącym




Dziś taki upał więc postanowiłam podać na deser lody, a przy okazji przetestować trzy rzeczy Dr. Oetker.
Lodów nie robiłam sama tylko kupiłam w sklepie. Danie kaloryczne, ale jest weekend więc można sobie raz na jakiś czas pozwolić na trochę przyjemności:).


Składniki
- około 3 gałek lodów (u mnie waniliowe)
- bita śmietana Dr. Oetker
- sos o smaku ajerkoniakowym
- cukier błyszczący różowy




Do szklanki na lody włożyłam po 3 gałki lodów. Na to dałam śmietanę, na śmietanę sos i wszystko posypałam cukrem.
MNIAM, MNIAM, MNIAM :).





Śmietana -  fajna, dobra w smaku, ale co mnie ujęło to to, że szybko się ubiła, dosłownie trwało to trzy minuty. I wyszło jej dużo, wiec schowałam resztę do lodówki na później.

Sos o smaku ajerkoniakowym - co tu dużo pisać dla mnie poezja smaku :), PYCHOTKA, godna polecenia, ponieważ już wymyśliłam drugie zastosowanie oprócz lodów, dam sos do naleśników!

Cukier błyszczący różowy - Smak inny od zwykłego cukru, dobry ale właśnie nie za słodki! Ładnie wygląda po posypaniu:). Nadaje się do lodów, na lukier np na babeczki, do tortów. Jest go dużo więc wystarczy na długo.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz