czwartek, 19 kwietnia 2012

Kotlety

Kotlety schabowe



Dawno u mnie nie było kotletów schabowych, nie pamiętam kiedy je jadłam. Kupiłam wczoraj  mięso i zrobiłam na obiad kotlety. Ale zrobiłam trochę inaczej niż to robię zwykle. Znalazłam kiedyś taki sposób na kotlety w ulotce reklamowej, i postanowiłam spróbować.


Składniki
- 3 kotlety schabowe
- musztarda
- jajko
- bułka tarta
- sól
- pieprz
- olej
- patelnia



Najpierw kotlety myjemy, rozbijamy (mnie to ominęło, ponieważ w sklepie mają specjalną maszynę i Panie były tak uprzejme, że mi włożyły do maszyny i po sprawie:)). Doprawiamy solą i pieprzem, i smarujemy musztardą z każdej strony. Następnie zamaczamy w jajku potem w bułce i smażymy na rozgrzanym oleju.



Dzięki musztardzie kotlety są bardziej pikantne i mają lepszy smak, polecam!:).



Podałam kotlety z ugotowanymi ziemniaki i ogórkiem, niestety nie zdążyłam zrobić zdjęcia:).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz