wtorek, 14 lutego 2012

Deser z mascarpone i truskawki

Dziś Dzień Zakochanych, więc nie mogło się obyć bez deseru, i to deseru biało - czerwonego:). Znalazłam ten przepis jakiś czas temu na blogu Aromatyczne Inspiracje i od razu wiedziałam, że muszę go zrobić. Wyszedł niesamowity, obłędny i cudowny:).



Składniki
- 250 g mrożonych truskawek (ja dałam 450 g)
- 250 g serka mascarpone
- 2 małe jaja
- cukier waniliowy (nie miałam dałam brązowy)
- 2 łyżki cukru (dałam brązowy)

Mrożone truskawki miksujemy dodając łyżkę cukru. Oddzielamy białka od żółtek, i ubijamy białka na sztywna pianę wraz z cukrem waniliowym (dałam brązowy).
Żółtka ucieramy z łyżką cukru i serkiem (mikserem).
Do masy żółtkowo - serowej dodajemy białka i łyżką powoli mieszamy, aż powstanie jednolita masa.
Do pucharków nakładamy masę truskawkową, i przykrywamy ją kremem z mascarpone.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz