wtorek, 25 czerwca 2013

Coś na ząb - Kasza manna waniliowa



Aż wstyd się przyznać ale jeszcze nigdy w życiu nie jadłam kaszy manny. Nie wiem czemu tak, ale chyba dlatego że u mnie w rodzinnym domu kasz się nie jadało. Ale dobrze przyrządzone są bardzo dobre, a przede wszystkim zdrowe.
Ta kasza bardzo mi zasmakowała bo lubię posmak wanilii. Jest bardzo sycąca mimo że nie jest jej za dużo to ja się nią najadłam.

Coś na ząb - kasza manna z wanilią Kupiec
Aby ją zrobić potrzebujemy kubek lub miseczkę i zalewamy ją gorącą wodą, musimy wlać 120 ml. potem intensywnie mieszamy i możemy się zajadać.

1 komentarz:

  1. Kaszę manną jadłam w dzieciństwie i wprost ją uwielbiałam. Moja mama robiła ją na mleku.
    Jakiś czas temu kupiłam opakowanie, bo przydaje się w kuchni. Można nią wysypać spód tortownicy, a nawet przygotować masę do ciasta.

    OdpowiedzUsuń