poniedziałek, 8 kwietnia 2013

Omlet po włosku albo frittata po mojemu:)



Dawno nie robiłam frittaty nie wspominając już o omlecie. A gdy tylko dostałam od firmy Royal Brand przyprawę do omletu wiedziałam, że szybko ją wykorzystam.


Składniki
- pół kiełbasy (u mnie czosnkowa)
- kawałek szynki
- 100 g sera żółtego
- 6 jajek
- trochę mleka
- Omlet po włosku Royal Brand
- sól
- pieprz

Kiełbasę i szynkę pokroiłam w kostkę i smażyłam na niewielkiej ilości oleju. Mieszankę przyprawy do omletu zamoczyłam w niewielkiej ilości wody na około 2 minuty. Pod wpływem wody mieszanka przypraw zrobiła się miękka i napęczniała.. Jajka połączyłam z mlekiem i dodałam ser żółty. Pomieszałam. Po chwili dodałam mieszankę przypraw i wszystko razem wlałam na patelnie. Trzymałam na ogniu jakieś 10 minut, po czym patelnię przełożyłam do piekarnika i trzymałam ją 15 minut.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz