środa, 3 kwietnia 2013

Mini muffinki z dżemem truskawkowym



Kolejne muffinki tym razem z dżemem. Zrobiłam je w formie którą kupiłam w Home and You, ale jakoś tak kształtem nie przypominają : jajka, koszyczka i zajączka:(. Chyba bardziej forma będzie nadawać się do pralinek, lub innych czekoladek. Ale mimo tego wyszły bardzo dobre.
Użyłam dżemu truskawkowego którego dostałam od Stovit, a konkretniej to konfitury truskawkowej. Jest tak dobra, że z córką jadłyśmy łyżeczką ze słoiczka:D!. Nie jest słodka, idealna dla mnie, takie najbardziej lubię.


Składniki
- 3/4 szklanki mleka
- 3/4 szklanki cukru
- 1 łyżeczka ekstraktu waniliowego
- 1/3 szklanki oleju
- 1 jajko
- 1 i 3/4 szklanki mąki
- 1 łyżeczka proszku do pieczenia
- 1/2 łyżeczki soli
- konfitura truskawkowa Stovit


W jednej misce mieszamy mokre składniki, w drugiej misce mieszamy suche składniki.
Do suchych dolewamy mokre i mieszamy ale nie za długo.
Do papilotek nakładamy łyżeczkę ciasta, na to łyżeczkę dżemu i znów łyżeczkę ciasta.
Wstawiamy do piekarnika nagrzanego do 200 stopni na około 20 minut.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz