środa, 10 kwietnia 2013

Muffinki cytrynowe z lawendą



Kolejna porcja muffinek tym razem połączenie cytryny i lawendy było strzałem w dziesiątkę. Przepis ten znalazłam na blogu Początkująca Pani Domu.


Składniki
- 3 jajka
- 300 g mąki
- 1/2 szklanki oleju
- 3/4 szklanki cukru
- 3/4 szklanki maślanki
- 2 łyżeczki proszku do pieczenia
- skórka otarta z jednej cytryny
- sok z połowy cytryny
- 2 łyżeczki suszonej lawendy Skworcu
- szczypta soli


W jednej misce miksujemy jajka, dodajemy olej, maślankę i sok z cytryny.
Do drugiej miski przesiewamy mąkę, dodajemy cukier, proszek do pieczenia, skórkę z cytryny, lawendę i sól.
Łączymy obie miski. Suche dodajemy do mokrych, miksując cały czas.
Pieczemy w 180 stopniach około 25 minut.



2 komentarze:

  1. Ale apetycznie muffinki! Chyba muszę nadrobić zaległości w pieczeniu muffinów :)

    Pozdrawiam serdecznie i chciałabym zaprosić Cię do dodania swojego bloga na listę Top Blogi na stronie znajdzprzepisy.pl.

    Mam nadzieję, że nie masz mi za złe, że tutaj o tym piszę, ale byłoby bardzo miło jakbyś dołączyła i tym samym Twoje przepisy trafiłyby do jeszcze większego grona użytkowników :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z lawendą nigdy nie jadłam :D

    OdpowiedzUsuń