sobota, 6 kwietnia 2013

Dzbanek filtrujący Dafi - recenzja



Jakieś dwa miesiące temu pisałam Wam, że otrzymałam od firmy Dafi dzbanek do filtrowania wody. Muszę przyznać, że jestem z niego bardzo ale to bardzo zadowolona, jest świetny:). Robiąc sobie pierwszą kawę miałam wrażenie że jest lepsza. Żeby nie było mój mąż też tak stwierdził. Woda z tego dzbanka smakuje lepiej i jest bardzo ale to bardzo czysta. Można bez obaw dawać ją do picia swoim dzieciom, ja również sama ją piję.. Dodaję ją także do zup, sosów, gotuję w niej ziemniaki.. Woda jest zdrowsza i lepiej smakuje.
Kupiłam sobie nowy czajnik, aby sprawdzić czy nie osadza się kamień i go nie ma:). Czajnik wygląda jak nowy, z czego bardzo się cieszę.
Dzbanek jest godny polecenia i uważam że każdy powinien mieć go w domu, szczególnie ze względu na zdrowie swoje jak i rodziny.




Elektroniczny indykator wymiany wkładu filtrującego załącza się w momencie każdorazowego nalewania wody, odmierza ilość napełnień dzbanka. Po upływie miesiąca lub lub po przefiltrowaniu 150 - 200 litrów wody cyfra na wyświetlaczu zaczyna migać, co oznacza że trzeba wymienić wkład.
Uchylna klapka otwiera się automatycznie pod naporem strumienia wody, pozwala to napełniać dzbanek bez zdejmowania pokrywy.
Dzbanek można myć w zmywarce (oprócz pokrywy ze względu na wyświetlacz).

Wkład filtrujący Dafi Unimax redukuje:

  • twardość wody
oraz usuwa:

  • Chlor
  • Metale ciężkie
  • Detergenty
  • Herbicydy i pestycydy


Podsumowując, Dlaczego warto pić wodę filtrowaną?

  1. Jest czysta
  2. Lepiej smakuje i pachnie
  3. Zmniejsza twardość wody
Polecam go wszystkim, bo warto go mieć:).

1 komentarz: