środa, 24 października 2012

Sonko - recenzja



Jakiś czas temu dostałam paczkę od Sonko, trochę produktów już przetestowałam, ale jakoś tak nie miałam weny aby Wam je tu przedstawić. A że mojego męża nie ma i za dużo nie gotuję i piekę więc nadrabiam zaległości w pisaniu i recenzowaniu.
Pierwszy produkt jaki spróbowałam to Pop Cool Snack delicate solone i nie solone. Muszę przyznać, że trochę się na nich zawiodłam a to dlatego, że smak miały nijaki:/. Żeby mi lepiej smakowały to zrobiłam sobie sos czosnkowy i to był strzał w dziesiątkę bo z tym sosem były bardzo dobre. Snacki te wypiekane są bez tłuszczu, więc są zdrowe i mało kaloryczne. Są alternatywą dla chipsów i paluszków.


Drugie to były Snaki Pop Cool Snack Original solone i nie solone. Tak jak wyżej nie zaskoczyły mnie smakiem, smakowały m,i dopiero podane z sosem czosnkowym. Również wypiekane są bez tłuszczu przez co zdrowe i mało kaloryczne.




Mini Sucharki Pełnoziarniste - bardzo bardzo dobre:). Świeże, nie były twarde, lekkostrawne, posiadają dużo błonnika i pasują na każdą okazje. Mi smakowały do kolacji do jogurtu , ale można jeść na śniadanie do zup mlecznych, jako kanapki z serkiem czy miodem. Na obiad można je podać do zup zamiast grzanek.Jako podwieczorek do chrupania, oraz na kolację do sałatek. Są godne polecenia:).



Ryż amerykański - dobry charakteryzuje się tym że jest śnieżnobiały i ma smukłe ziarna. Ryż ten podałam z sosem pomidorowym z kotletami mielonymi.







2 komentarze:

  1. Jeszcze nie jadłam tych Pop Snack ;) Za to ryż tej firmy bardzo lubię

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię, zwłaszcza te snaki! :)

    OdpowiedzUsuń