piątek, 26 października 2012

Muffinki z owocami goji



Dziś w ramach podziękowań dla mojego sąsiada upiekłam mu muffinki. Wiem, że bardzo lubi słodkie, więc się zmobilizowałam i upiekłam.  Zostało mi jeszcze trochę owoców goji, które dostałam do testowania, więc wybór padł na nie. Muszę przyznać ale muffinki wyszły wyśmienite, nie spodziewałam się że aż tak będą dobre:). A przepis ten znalazłam na blogu Dziś mam ochotę na...


Składniki
- 2 szklanki mąki
- łyżeczka proszku do pieczenia
- 1/2 łyżeczki sody
- około 3/4 szklanki cukru
- szczypta soli
- 2 jajka
- 1/2 szklanki oleju
- 2/3 szklanki mleka
- garść owoców goji




W jednej misce mieszamy składniki suche + owoce goji , a w drugiej misce mieszamy składniki mokre. Wlewamy składniki mokre do suchych i mieszamy aby składniki się połączyły. Pieczemy w 180 stopniach około 25 minut.





2 komentarze: