niedziela, 21 października 2012

Filety z mintaja - klasyczny przepis:)



Kolejna propozycja z rybką tym razem bardzo klasyczna, ale jakże smaczna. Rybka pokropiona limonka, doprawiona solą i pieprzem i obtoczona w mące - pychotka. Już mam kolejne pomysły na rybki więc trochę Was pomęczę:).


Składniki
- 2 filety z mintaja Frosta
- sok z limonki
- sól
- pieprz
- mąka




Filety wyciągnęłam z zamrażalki, skropiłam sokiem z limonki, doprawiłam solą i pieprzem oraz obtoczyłam w mące. Smażyłam na rozgrzanym oleju, około 5 minut z każdej strony.



3 komentarze:

  1. czemu on taki "uduszono-ugotowany" ? jak to mrozonka pewnie za duzo wdoy w sobie mial ... taka fajna firma a ryba w kostcce - szkoda ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Powiedz, jak to wszystko smakowało? Nie za sztucznie? Bo ciekawa jestem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci, że aż sama byłam w szoku bo naprawdę było bardzo smaczne:).

      Usuń